جباریان تنها نقص درصنعت کفش را تامین مواد اول و پاسخ به سلایق متعدد دانست اذعان کرد :کیفیت کفش تبریز زیاد بالاست اما در جور و مواد اول اختلال داریم درواقع درتولید مواد نخستین تنوع نداریم به عنوان نمونه در تهیه و تنظیم چرم مسئله نیاز به عامل هزینه بر بودن چرمی که ساخت می شود در سه رنگ می باشد این در حالیست که بعضی از مردم تقاضای کفش با رنگهای دیگر از جمله قرمز و سبز و غیره را دارند ، همینطور در زیره کفش ، یراق آلات و بدلیجاتی که برای تزئین کفش به کار گیری می شود خلل وجوددارد .
به گفته جباریان صنعت کفش کشور ایران با محصول ها داخلی از سوی مردمان می تواند تقویت شود و به مرور متناسب با نیاز بازار پیش رود .
احمد
خادم مدیریت انجمن صنعت کفش تبریز هم بااشاره به اینکه از تعدادی ماه قبلی اتحادیه و انجمن کفش تبریز این ایده را مطرح کرده و با پیگیری هایی که رخ گرفت کمپین کفش اهل ایران همه گیر شده می باشد ذکر کرد : بازار توان دارد کفش زمینه علاقه حدود ۹ دهک از جامعه کشورایران را تولید نماید وصنعت کفش به نوبه خودش توانسته به حیث کیفی و پاره ای تقاضای مصرف کننده را دستکم برای ۸ یا ۹ دهک پوشش دهد و در نهایت یک دهکی که به دنبال مارک است می تواند از فرآورده خارجی استفاده نماید
zivarallat نقره ,تبریز ,مواد منبع
درباره این سایت